close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האם ארונות הזזה עדיפים על ארונות עם דלת סטנדרטית?

מערכת שורשט תמוז, תשעט12/07/2019

ארונות הזזה הם היום טרנד מגוון, מעוצב ונכון להרבה מאוד חללים

תגיות:
אחד מהשלבים היותר כיפיים במעבר אל בית חדש או בשיפוץ בבית קיים, הוא שלב בחירת הריהוט החדש. הבחירה בארון בעל דלתות הזזה הולכת ותופסת תאוצה, כאשר כיום, לעומת העבר, היא מועדפת הרבה יותר על ידי לקוחות כמו גם על ידי מעצבי פנים. כאשר מדברים על אנשים הבוחרים ארונות הזזה במקום ארונות עם דלתות נפתחות "רגילות", ניתן לחלק אותם לשתי קבוצות: אלו שעושים זאת בגלל העיצוב ואלו שבגלל נוחות השימוש.

היתרונות של ארונות הזזה בהשוואה לארונות רגילים 
אין ספק כי ארונות הזזה הם בעלי יתרונות רבים ובמיוחד בימינו, כאשר ניתן לבחור כל כך הרבה
מאפיינים שונים, כך שאתם מקבלים ארון עם דלתות הזזה המותאם בדיוק לצרכים שלכם:
1. היכולת לבחור גוון מדויק המתאים לטעמכם, החל מלבן, דרך קרם ועד לצבעים אפורים וחומים כהים או שחורים, כשלכל גוון ישנה אמירה עיצובית משלה.
2. האפשרות לבחור "מרקם" של ארון ההזזה, כלומר את חומר הגלם שממנו הוא מורכב כמו גם את הגימור של הדלתות.
3. ה"משחק" הפנימי של הארון, כלומר החלוקה בין אזורי האחסון השונים, שילוב של מגירות בגבהים ובכמות משתנה, הכל בהתאם לצורך וההרגלים של האנשים שעומדים להשתמש בו.

זה נכון שגם כאשר אתם קונים ארונות עם דלתות נפתחות "רגילות", ניתן לעשות בחירות מסוימות ולהעניק לארון את הטאצ' האישי. אבל בשל הפופולריות הרבה של ארונות הזזה היום בשוק, המגוון הופך לאינסופי והיכולת שלכם למצוא את העיצוב הספציפי שמתאים לכם, הוא גדול הרבה יותר.

בנוסף, כמובן, ישנה העובדה כי ארונות כאלה תופסים פחות מקום במרחב. ארון סטנדרטי עם דלתות נפתחות החוצה, למעשה תופס יותר מקום בתוך החדר, בכדי לאפשר לדלתות להיפתח כמו שצריך ולא להיתקע בשום פריט אחר. לעומת זאת, ארון עם דלתות הזזה הנעות רק ימינה ושמאלה, תופס אך ורק את המטראז' שלו ולא מעבר לכך.

האם ניתן לשלב ארון הזזה בכל חדר בבית?
כעיקרון אין מניעה להכניס ארונות הזזה לכל אחד ואחד מן החדרים שבבית ובמידה ובחרתם בחברה איכותית, התקנת הארון תימשך זמן קצר יחסית והארונות יחזיקו מעמד לאורך שנים. עם זאת, בכל הנוגע למיקום הארון ובמידה ותקציבכם מוגבל ואתם יכולים להרשות לעצמכם לקנות רק ארון לחדר אחד, חשוב להבין כי כדאי "להשתמש" ביתרון הגדול של ארון שכזה והוא המקום שהוא תופס בחדר.

כאמור ארונות עם דלת הזזה אינם ממלאים יותר מדי מקום מעבר לשטח שלהם עצמם, בשל הדלתות שנעות רק לצדדים – לכן אם אפשר לקנות רק ארון אחד, כדאי להכניס ארון כזה לחדר שבו הוא יהווה פתרון של ממש וייתן מענה אמיתי לבעיה של מציאת מקום אחסון, כלומר באחד מהחדרים הקטנים או העמוסים יותר בריהוט.

השילובים העיצוביים המגוונים, מאפשרים לכם לדייק בבחירת ארון שישתלב בחדר וייטמע בו, או לחילופין דווקא יהיה מוקד תשומת הלב של החדר ויהפוך אותו לתוסס ושמח.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה